Övervakning

Övervakning

Övervakning

Mätningar av kundnöjdhet visar att driftavbrott och bristande förmåga att förekomma sina kunders problem är några av de främsta orsakerna till missnöje. Vi erbjuder en effektiv övervakning av driftskritisk information, såväl inom er egen organisation som till era kunder och leverantörer.

I vår NOC övervakar och felhanterar vi nätverkselement och servrar 24 timmar per dygn, 365 dagar om året. Våra åtaganden kan skräddarsys, till exempel avseende specifika ip- noder eller applikationer, men också avseende tekniskt avancerad felavhjälpning. Vi utför allt från en ren eventhantering till avancerad problemavhjälpning.

Kunder

Vad säger våra kunder

Xpeedios paketpris på onsite konsulter, support och övervakning 24/7 var mycket konkurrenskraftigt. Vår dåvarande leverantör offererade en lösning som låg högt över Xpeedios erbjudande. På det här sättet blev det en gynnsam synergieffekt! Vi sänkte kostnaderna, men får samma kvalitet på leveransen.”

Sven Alfredsson IT Service Desk Coordinator på Sirius International

Vi får den hjälp vi behöver direkt av Xpeedio. Personalen är engagerad och intresserad. Xpeedio är en modern organisation, som har förstått vad och hur man ska leverera. Vi känner att ni verkligen vill det här!

Ewa Flood Administrativ chef på HBV

Vi samarbetar med Xpeedio för att öka tillgängligheten och effektiviteten i vår Service Desk samt få en kontaktpunkt (Single Point of Contact) för alla inkommande ärenden. Samarbetet innebär att Agressos kundservice utvecklas ytterligare genom att vi också får ta del av Xpeedios erfarenhet och kunskap inom Service Support.

Stefan Löfgren Supportchef på Agresso Sverige
Vi är specialister inom support, drift och övervakning. Vår personal finns tillgänglig i vår övervakningscentral alla tider på dygnet, alla dagar om året (24/7-365).